پخش مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا در 14 سینمای پایتخت
نوشته شده توسط : breketid

غلام رضا فرجی نایب رییس انجمن سینما داران روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اعلام این خبر یادآور شد: مجوز نمایش مسابقات فوتبال در سالن‌های سینمایی از سوی اداره كل نظارت ارزشیابی معاونت سینمایی صادر شده و سینماداران می‌توانند پس از كسب مجوز از اداره اماكن مسابقات فوتبال را در سالن‌های خود به نمایش در آوردند.

وی ادامه داد: براساس مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سالن‌های سینمایی فقط می‌توانند در سانس غیرموظف خود فیلم‌ها را نمایش دهند؛ به طور مثال با توجه به آنكه ساعت پخش بازی های گروهی به ترتیب 20 و 30 دقیقه و 23 و 15 دقیقه است،‌ سینماداران فقط می‌توانند بازی ساعت 23 و 15 دقیقه را به صورت زنده پخش كنند.

فرجی با اشاره به استقبال سینماداران از این طرح گفت: تاكنون چهارده سالن سنیما شامل پردیس‌های 'ملت'، 'آزادی'، 'زندگی' و سینماهای 'كیان'، 'شكوفه'، 'راگا'، 'تماشا'، 'ایوان شمس'، 'جوان'، 'استقلال'، 'آٰفریقا'، 'سپیده' و 'دهكده المپیك'، تقاضای نمایش مسابقات فوتبال را كرده‌اند .

لازم به ذكر است كه پردیس‌های سینمایی می‌توانند با هماهنگی با صاحبان فیلم‌ها یك سالن خود را به پخش مسابقه فوتبال اختصاص دهند.

بلیت تماشای فوتبال در پردیس‌های سینمایی 10 هزار تومان و در سالن‌های دیگر هشت هزار تومان است.

فراهنگ***9266**1544





:: برچسب‌ها: قرمز ,
:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: